DAC7 już w Sejmie.
„W Departamencie Analiz Krajowej Administracji Skarbowej regularnie prowadzone są analizy dotyczące podmiotów z branży e-commerce.
Ich zakres warunkowany jest zasięgiem e-commerce jako obszaru ryzykownego podatkowo, dostępnością do danych oraz pracochłonnością prowadzonych czynności”
– czytamy w ocenie skutków regulacji do projektu ustawy dot. hashtag DAC7.
Tymczasem projekt ustawy wdrażającej DAC7 został w zeszłym tygodniu przesłany do parlamentu.
Dla sprzedawców to najwyższy czas, żeby dowiedzieć się czego operator platformy może od nich oczekiwać i czy faktycznie kontrola jest nieuchronna.
Dla operatorów platform – aby przygotować do nowych obowiązków i rozważyć sposób ich realizacji, szczególnie w odniesieniu do okresu przejściowego, do wejścia w życie ustawy.
A skąd platforma weźmie dane e-sprzedawcy? Między innymi o tym Agnieszka Wnuk rozmawiała z red. Iwoną Jackowską z Pulsu Biznesu.
Skąd platforma weźmie dane e-sprzedawcy – Puls Biznesu – pb.pl
Zapraszamy do lektury i do subskrypcji naszego bloga.
A o tym jak pomagamy podmiotom z branży e-commerce można przeczytać tutaj.