Serdecznie zapraszamy na webinarium podsumowujące „66 miesięcy” obowiązywania przepisów o raportowaniu schematów podatkowych (MDR), które odbędzie się 13 czerwca 2024 r. o godzinie 10:00 w formule ONLINE.
Podczas webinarium spróbujemy odpowiedzieć na pytanie czy dwie szóstki w liczbie miesięcy, które minęły od daty wejścia w życie obowiązków raportowania schematów podatkowych ma znaczenie (prawie) symboliczne 😊. W programie między innymi:
- statystyki raportowania schematów podatkowych na przestrzeni ostatnich lat,
- odpowiedzialność osobista za brak raportowania w praktyce ostatnich 66 m-cy,
- obszary, w których mogą wystąpić schematy podatkowe i co się raportuje, czyli przykłady z życia,
- czego się nie raportuje, czyli o opłakanych skutkach „nad-raportowania”?
- kiedy warto powtórzyć audyt MDR,
- zarządzanie MDR wewnątrz organizacji czy outsourcing na zewnątrz?
- odkurzenie / odświeżenie procedury MDR, kiedy już jesteśmy mądrzejsi o 66 miesięcy praktyki,
- cykliczne spotkania komitetu MDR – czy (wciąż) warto?
- szkolenia i warsztaty MDR dla zespołu finansowego i biznesu,
- archiwizacja i dokumentowanie procesu decyzyjnego dotyczącego raportowania,
- szczególne regulacje, czyli kto nie musi raportować.
Podczas webinarium zaprezentujemy rozwiązania stosowane przez nas w praktyce w celu zabezpieczenia wywiązywania się z obowiązku raportowania schematów podatkowych (MDR). Odpowiemy również na pytania uczestników.
Udział w webinarium jest nieodpłatny, a ilość miejsc ograniczona. Organizatorzy ustalają, że warunkiem dołączenia do webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego. QUIDEA zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia bez podania powodu.
Webinarium potrwa około 45-60 minut i będzie niedostępne dla przedstawicieli firm doradczych.
Spotkanie poprowadzą:
- Agnieszka Wnuk – partnerka i doradczyni podatkowa w QUIDEA, specjalizująca się w CIT, międzynarodowym prawie podatkowym, restrukturyzacjach, bezpieczeństwie podatkowym i opodatkowaniu w gospodarce cyfrowej,
- Michał Kwaśniewski – partner i adwokat w QUIDEA specjalizujący się w restrukturyzacjach oraz projektowaniu funkcji podatkowej wewnątrz organizacji.
W dniu webinarium (krótko przed jego rozpoczęciem) otrzymają Państwo maila ze spersonalizowanym linkiem niezbędnym do prawidłowego dołączenia do wydarzenia. Jeśli link nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o sprawdzenie folderu SPAM i/lub „wiadomości-śmieci”. W przypadku braku wiadomości – prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres: biuro@quidea.pl
A o tym jak na co dzień pomagamy rozwiązywać problemy z zabezpieczeniem pozycji w MDR tutaj.